[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 11:31:26 EST

    Quoting Ziya Karakaya <ziya@atilim.edu.tr>:

    > Arkadaslar,
    > Saniyorum Akgul hoca nerede Linux kullaniliyor diye sormadi, nerelerde
    > KISISEL BILGISAYARLAR
    > uzerinde kullaniliyor diye sordu.. Aksi halde benim cevaplarda farkli
    > olacakti..

    Akgul Hoca'nin sorularinda SUNUCULAR daki kullanimi da var.

    Soru: Türkiye'de kişisel bilgisayarlarda , Üniveriste
    bilgi işlemlerindeki sunucularda, İşyerlerinde Linux kullanım oranı
    konusunda bilgi verebilir misiniz?

    Soru: Türkiye'de kişisel bilgisayar olarak Linux kullanan
    kamu kurumu, eğitim kurumu, özel şirketlere örnekler verebilir misiniz?

    --
    Erhan Ekici
    İTÜ Uzaktan Eğitim Merkezi