[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 06:21:08 EST

    Biz ogrenci bilgisayarlarindan(500 civarinda) sonra idari birimlerdeki bilgisayarlari da Linux'a gecirmek icin Rektorumuzden
    start aldik. Su an sadece Fen-Bilimleri Estitüsü idari birimlerinde 4-5 bilgisayarda deneme yapiliyor.
    Karsilasilan sorunlara cozum bulunuduktan sonra diger bilgisayarlara kurulup ic hizmet egitimi verilecek.

    Universite icindeki sorunlarin dogrudan Rektore yansitilmasi bu geciste etken oldu.
    Bilgisayarlarimiz bozuk diye sikayet almisti Rektor Bey. Gittik baktik cogu virus nedeniyle
    bozuktu. Bir coguna da 64MB RAM i olan bilgisayarlara XP, 2000 yüklenmisti.
    Sonunda oralarda da Linux a gecmeye karar verdik.
    Sadece resmi yazi yazilan bu bilgisayarlar multimedya cenneti olmustu.

    Sistem yoneticilerinin ve bilisimcilerin yeter artik demeleri bir anlam ifade etmiyor.
    Yoneticilerin yetti artik bu sikayetler demeleri gerekiyor.

    16 Dec 2003 13:34 EET tarihinde yazmışsınız: