[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 07:40:41 EST

    Merhabalar...

    İTÜ Uzaktan Eğitim Merkezi olarak şu an kullandığımız iki sunucusunda da
    Linux(Slackware) kullanmaktayız. Ayrıca Uzaktan Eğitim Kapsamında 2004 yılı
    içinde kurulacak 8 Sunuculu Uzaktan Eğitim Altyapısında da tüm sistem Linux
    sunucular üstüne kurulacak.

    Bunun dışında İTÜ uzaktan Eğitim Merkezi kişisel bilgisayarlarının 5 tanesinde
    de Linux işletim sistemi kullanılmaktadır.

    İyi Çalışmalar,

    --
    Erhan Ekici
    İTÜ Uzaktan Eğitim Merkezi