[dernek] Re: inet-tr icin gönüllü aranıyor.

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 05:02:02 EST

    On Thu, 2003-12-11 at 09:31, Serhat Ayan wrote:
    > Bir mini elestiri: birkac kez compexe gidip birkac kez standa ugradim.
    > standdaki arkadaslar her daim cok mesgul gozukuyorlardi. Soru sormak isteyen
    > gazeteci taifesi de beklediklerini ancak iletisim icin bosta birini
    > bulamadiklarini belirtti. Sanirim standdaki arkadaslarin biraz daha
    > proafktif, insanlari yoldan cevirip "baksana linux ne super" demesi
    > gerekiyor veya en olmadi standda duracak kisi sayisinin artmasi sart

    Cumartesi gunu 10:00-18:00 saatleri arasinda oradaydim ve Compex'deki
    tek sorunumuz standin cok dar olusuydu. Birkac arkadasa penguen kostumu
    giydirip tum fuar alaninda dolasmalarini saglamistik, bunun da yeterince
    ilgi cektigini dusunuyorum. Tabii buradan cikaracak cok ders var, bir
    dahaki fuar icin. Ornegin standimiz genis olmali :)

    Saygilar,

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://skyblue.gen.tr/			- mailto: ealtin at casdb dot com