[dernek] Re: inet-tr icin gönüllü aranıyor.

---------

From: Serhat Ayan (serhat@ayan.org)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 02:31:28 EST

    Bir mini elestiri: birkac kez compexe gidip birkac kez standa ugradim.
    standdaki arkadaslar her daim cok mesgul gozukuyorlardi. Soru sormak isteyen
    gazeteci taifesi de beklediklerini ancak iletisim icin bosta birini
    bulamadiklarini belirtti. Sanirim standdaki arkadaslarin biraz daha
    proafktif, insanlari yoldan cevirip "baksana linux ne super" demesi
    gerekiyor veya en olmadi standda duracak kisi sayisinin artmasi sart

    umarim bunu yapici bir elestiri olarak alirsiniz

    selamlar
    serhat

    NOT: Basari oykulerini turkiyenin degisik yerlerinden ben de cikarmaya
    basladim. Daha once de gorustugumuz gibi sizlerden gelecek hikayeleri de
    once sitede daha dikkat cekici bicimde gorulebilir hale getirmek arti gazete
    ve dergilerde yayimlamayi halen cok istemekteyim...