[dernek] Re: inet-tr icin gönüllü aran_yor.

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 04:47:24 EST

    Thu, 11 Dec 2003 11:26:46 +0200 tarihinde "kaptan" <kaptan@kablonet.com.tr>
    soyle yazdi:

    > Devrim, istedigin yere tam atamiyorum ya da gayri etik bir sekilde oraya
    > da CC'leyeyim; hafta sonu isterseniz c.tesi gunu ben gelebilirim, bana
    > ozelden tel verirsen hemen arayayim hocam zira benim tel mort oldu senin
    > tel de gitmiş oldu; pek yazamiyorum su an ... Ben c.tesi standa
    > gelebilir, ajitasyon-propaganda yaparim elimden geldigince...
    Devrim Gunduz'un telefonunu ozel e-posta ile ilettim.

    Arkadaslar yardima ihtiyac var, 'istiyoruz' yardiminizi iste bir de
    adresinize ozel davetiye mi gonderelim? :-)

    7 makinalik bir internet cafemizi kurmak icin Onur Kucuk canla basla
    calisiyor. O makinalara kullanan insanlar yardimci olacak insanlar
    gerekiyor. Buyuk bir standimiz, tum konferans boyunca seminerlerimiz var.
    Henuz icleri bos penguen elbiselerimiz var.

    Ne kadar fazla kisi olursak, Linux ve ozgur yazilimlarin sesini o kadar
    fazla duyurabiliriz.

    Somut katki mi vermek istiyorsunuz? Iste size somut katki firsati :-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694