[dernek] Re: inet-tr icin gönüllü aranıyor.

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 04:26:46 EST

    Serhat'cigim nasilsin? :)
    Simdi su basari oykuleri icin birlikte bir organizasyon yapalim istersen;
    ben de onun calisma grubuna girdim, eh eski okul arkadasimla guzel bir sey
    ortaya cikarmak iyi olur, hem de belki su yillardir yapamadigimiz macimizi
    yapabiliriz :) ...

    Devrim, istedigin yere tam atamiyorum ya da gayri etik bir sekilde oraya da
    CC'leyeyim; hafta sonu isterseniz c.tesi gunu ben gelebilirim, bana ozelden
    tel verirsen hemen arayayim hocam zira benim tel mort oldu senin tel de
    gitmiş oldu; pek yazamiyorum su an ... Ben c.tesi standa gelebilir,
    ajitasyon-propaganda yaparim elimden geldigince...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan