[dernek] Re: LKD-YK Duyuru

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 22:19:15 EEST

    Thu, Aug 21, 2003 at 07:36:04PM +0300 , Didem Kamoy :
    > Merhaba Baris,

    Selamlar,

    [Mektubun bir bölümünü kestim, önemsemediğimden değil, katıldığım için.]

    > Ben yk (aslinda yk deyince ben bile unutuyorum yk'nin aslinda gayet
    > guzel tanidigim, arkada$im addettigim insanlar toplulugu oldugunu ve
    > daha bir kirici olabiliyorum) duyurularinin daha sIk ve daha buyurgan

    Ben de bu konudan bahsetmeye çalıştım zaten. YK deyince kılıç kalkan
    kuşanıyoruz hemen :). Sonra (veya önce :)) YK'ya insanlar zorla üye
    yapılıyor, motivasyonu olmayan (eksik değil) bir YK'yı eleştiriyoruz ama
    bir işe yaramıyor. Daha uzatmayayım, çözüm üretemeyip görülen sorunları
    yineleyeceğim...

    iyi çalışmalar,

    --
    |          |  Baris Metin