[Dernek] Re: LKD yeni Yonetim Kurulu

From: Baris Hasdemir (tekir99@yahoo.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 06:08:20 EET

selam,

Burak, Baris ve Murat'in istifa nedenlerini bilmiyorum ve eski bir uye
olarak(sanirim uyelikten cikarildim, Turkiye'ye dondugumde tekrar uye
olmaya calisacagim) ogrenmeye hakkim varsa ogrenmek isterim. Ciddi
sorunlar yasanmiyordur umarim. Burak bi listenin(sanirim gyk)
arsivlerinden bahsetmisti, bunlar public arsivleri olan listeler mi?
degil ise olsa iyi olmaz mi?

sevgiler,
baris