[Dernek] Re: LKD yeni Yonetim Kurulu

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 10:07:22 EET

Sevgili Arkadaslar,

istifa konusunu degerlendiren bir cok insanin kafasinda soru isaretleri
olmustur. Bu bakimdan ben burada istifa sebebimi aciklamak isterim. Ilk
basta bana oy kullanan tum arkadaslara guvenleri icin tesekkur ederim.
Yonetim Kurulunda her kurulda oldugu gibi tatli ve sert olmayan surtusmeler
olmaktaydi ancak bunlar kavga seklinde degil. Dernegimizin gelismesine
yonelik idi. Bu bakimdan iciniz rahat olsun dernekte fikir ayrikliklari olsa
bile ciddi bir durum degildir.
Ben 2002 tarihi itibari ile yarida biraktigim Master'ima geri donmek
istedigim icin vaktimin buyuk kismini ders calismaya ayirdigimdan dolayi
istifa etdim. Ancak istifa etmis olmam bugune kadar Istanbulda ki LKD
calismalarina katilmayacagim veya sozumu esirgemiyecegim anlamina
gelmedigini belirtmek isterim.
yeni arkadaslara simdiden basarilar.

Murat gezer