[Dernek] LKD yeni Yonetim Kurulu

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 10 Mar 2002 - 15:21:10 EET

Merhabalar,

LKD yonetim kurulun 3 uyesi istifa etti ve dun yapilan Yonetim
Kurulu - YK toplantisinda yedekteki 3 uye gorevi akbul etti.

Istifa siralariyla:
Burak Dayioglu
Baris Cenberci
Murat Gezer
ayrildiler. Yerlerine, yedek listedeki siralariyla

Seckin Gurler
Ilker Gokhan
Ahmet Dervis
yonetim kuruluna girdiler.

Su andaki yonetim kurulu soyadi alfabetik sirasiyla

Mustafa Akgul
Berk Demir
Ahmet Dervis
Ilker Gokhan
Seckin Gurler
Devrim Seral
Arif Uysal

Yonetim Kurulu, bu gecis surecinde uyeleri bilgilendirmede
biraz agir davrandi. Istifa eden uyelerimizi geri kazanmayi
denedik, ama basarmadik. Ayrilann uyelrimiz, deger evrdigimzi
uyelerdi. Ama , gelen uyelerimiz de en az onlar kadar deger
verdigimiz uyelerimiz.
Yonetim kurulu Linux toplulugun oldukca yeni uyeleriden
olsumus durumda. Sanirim, benim disimdaki herkesin Linux
toplulugu ile iliskisi 3 yili gecmez. Bende ilk firsatta
bu gorevi genc arkadaslarima devretmek isterim.

Hepimiz, bu gorevlerde geciciyiz.
Onemli olan, LKD'nin varlik nedeni etrafindaki kurumsal
birikimi, yapisi ve kimligidir.

Bir denegi yasatacak olan, ueyelerinin destegi, katkisi,
elestiri ve onerileridir. Yonetcier, sadece birz one cikmis,
biraz daha zaman ve emek vermeyi taahut etmis uyelerdir.
Bizi elstirin, oneri getirin ama ayni zamanda destek olun,
isin ucundan tutun.

Saygilarimla
Mustaaf Akgul