[bsd] Re: [bsd] Ethernet Kartı ile ilgili

---------

From: Oğuz KURT (oguzkurt@tracdenizli.org)
Date: Wed 12 Mar 2003 - 14:36:30 EET

    gecen hafta 4.7 den 5.0 gecirdim ve Realtek 8139 ve CNET ethernet mevcut
    herhangi bir problemle karsilasmadim.
    en azından ifconfig ile baktigında ne goruyorsun?
    ethernetleri
    ed0
    dc0
    gibi görüyorsan
    rc.conf a
    manul olarak girmeyi dene
    orn ethernetlerden birini ed0 olarak gordugunu varsayalim

    ifconfig_ed0="inet 192.168.1.1 netmask 255.255.255.0"

    gibi

    selamlar.