[bsd] RE: [bsd] Re: [bsd] Ethernet Kartı ile ilgili

---------

From: SaLaHaNa (salahana@postaci.com)
Date: Wed 12 Mar 2003 - 15:30:08 EET

    Bunu yaptim ama simdi bsd acilirken hata vermeye basladi ve duzgun
    acilmiyor. /etc/rc.conf dosyasina o sat=FDr=FD yanlis yazmisim. Ve simdi
    cihaz acilista su hatay=FD veriyor.=20

    /etc/rc.conf: 19: Syntax Error: Unterminated quoted string
    Enter full pathname of shell or RETURN for /bin/bas:=20

    Seklinde bir hata mesaji var. Herhangi birsey yapmak istediginizde
    Permission Denied diyor. Kas yapicaz derken goz cikardik valla. Bunu
    nasil duzelticez ?