[BSD] GQradio

From: Serdar Ozler (sozler82@yahoo.com)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 22:36:35 EET

Selamlar.

5 yillik Linux kullanimindan sonra FreeBSD'ye gectim.
Fakat radyo icin fmio ve xmradio'ya mecbur kaldigimi
gorunce bir an sok oldum :) Linux'taki favori radyo
programim olan GQradio sadece Video4Linux arabirimini
kullanabiliyordu. Ona bir patch yazdim ve artik bktr
de kullanabiliyor.

Ben GQradio'nun patch uygulanmis halini FreeBSD 5.0'da
sorunsuzca kullaniyorum. Eger siz de kullanmak
isterseniz patch'in linki asagida:
ftp://ftp.sitebest.com/pub/gqradio-0.6.0-bktr-patch.gz

Fakat lutfen asagida yazdigim seyleri okuyun:
1) Patch sadece GQradio 0.6.0 ile denendi. Yani daha
eski veya daha yeni bir surumde calismama olasiligi
var. Ama ben bu mesaji atarken en son surum zaten
buydu.
2) Paketin icindeki configure.in dosyasini da
degistirdim, ama autoconf'u calistirmadim. Yani
patch'i uyguladiktan sonra autoconf calistirarak
duzgun bir configure dosyasi elde etmeniz gerekiyor.
3) Baska BSD'ler ile de calisabilir, ama deneme sansim
olmadi.
4) Sizin FreeBSD'nizde calismayabilir, garantisi yok.

NOT: Bu mesajin daha ciddi :) ve ingilizce olanini
comp.unix.bsd.freebsd.misc'e de gonderdim.

Herkese iyi calismalar.

=====
Serdar Ozler
http://efsane.sitebest.com