[BSD] linux ve freebsd

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 19:24:07 EET

Merhabalar,

Freebsd nin 5.0 versiyonunu kurup uzerinde calismak isityorum (uzerinde
yogunlasarak )

Fakat su konularda yeterli bilgim yok.

Freebsd linux programlarinin ne kadarini calistirabiliyor? Hepsini
calistirabilirmi?
Client uygulamalar kullanmak icin freebsd uygun bir secimmidir? Ben c++ ve
java programlari yaziyorum. Fakat bu konudaki development toollar freebsd
dide varmi?

Freebsd icin yazilmis olan programlar bakimindan (sayisinin azligi veya
coklugu) herhangi bir sikintim olurmu? Ozellikle free programlardan
bahsediyorum?

Fileserver olarak uzerine samba kurulu bir makina yapmam gerekiyor. Bu
konuda turkce karakterler konusunda herhangi bir kisitlama ile
karsilasirmyim freebsd dide
Freebsd de turkce karakter destegi varmi? Yuklerken turkce klavye destegi
goremedimde

Yoksa benim icin en dogru secim Linux midir?
Linux un en cok cekindigim yonu cok fazla surumun kendine gore yogurt
yiyisinin olmasi. Oysa freebsd bu konuda daha anlamli gozukuyor.

Son olarak gecenlerde bir yazida linux linuxtir ama freebds gercek unixtir
gibi bir ifade gordum. Bu ifadeyle anlatilmak istenen nedir

Simdiden tesekkurler