[belge-cg] Re: web sitemiz

From: Hüseyin (asliturk@yahoo.com)
Date: Thu 23 May 2002 - 20:15:00 EEST

--- Baris Ozyurt <baris@yuce.com.tr> wrote:
> oldunuz cünkü bunu istediniz. Sanmiyorum ki ustun bir belge hazirlama
> teknigine sahip olasiniz, olsaydiniz en az bir tane belgenize ulasabilirdim.
---------------------------------------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Google'de bir arama yapmaya ne dersiniz !!
İlk 10 Sonuç'un tamamını türkçe çeviri ile ilgili olması ne kadar ilginç!!!

Ayrıca sabahtan beri yazılan tüm metinler bir kaç Howto boyunu geçti..
Bu belgeleri toplayıp "Türkçede işler nasıl yürür - HOWTO" ismiyle yayınlamalıyız.
Hatta bunları gönüllü ingilizceye çevirmek için bir grup kurulup bu kültür diğer mail listelerine
de anlatılmalı.

Yanlış hatırlamıyorsam bu tartışma sitenin görünüşü ile ilgili başlamıştı...
Nilgün Hn. Belgelerin tamamı XMLDOC olarak hazırlama çalışmasında. Neden?
Yansıların kolay alınması Değişik formatlara kolay aktarılması için.

Sonuçta Sitenin yansılarını isteyen istediği tasarımla tutabilir.
Ki belgeler oluşsun inanıyorum ki çok güzel yansılar göreceğiz.

Hepinize iyi çalışmalar (bu saate hala çalışmak zorunda olanlar için :))
Hüseyin ASLITÜRK

Not: Türkiyedeki linux kullanıcı ve geleştiricilerinin isimi bir çırpıda söyleyebileceğim birkaç
10 kişiden oluşmadığını artık farketmeniz gerek.

LAUNCH - Your Yahoo! Music Experience
http://launch.yahoo.com