[LINUX:26715] Re: webmin

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 17:19:05 EEST

Selamlar;

Cok sevinirim. Gerci webmin icin rpm guncellemesini sanirim ben yapmayacagim
ama ilgili kisiye ulasacagina emin olabilirsiniz.

Diger konulardaki sorunlariniz gibi mgetty de diger gelistiricilere
iletilecek :).

Kolay gelsin

--
Baris Metin

Cum 30 Mar 2001 10:19 tarihinde şunları yazmıştınız: > Selam.. > > webmin kurulurken, kullanici adi ve sifresi > /etc/passwd, /etc/shadow'den aliniyor. Fakat script > bunu almiyor. > Bugun scripti duzeltip gondermeyi planliyorum. Baris > bey uygun gorurse 1.1'de yerine yerlestirir. Ayni > zamanda gene basit bir script yazip bu hatanin > giderilmesini saglamak mumkun. Bu scriptide > beraberinde gonderirim. > > Ayrica mgetty'nin neden calismadigi da bir merak > konusu. CD Bozuk olsa, MD5 hatasi almamiz gerekirdi. > Herhalde kimse bunu kullanmadigindan farkina varmadi. > > Saygi ve sevgiler..