[LINUX:26714] Re: Gelecek 1.0+2.4.1 Kernel = Garip sorunlar..

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 17:15:19 EEST

Selamlar;

Farkli makinalarda farkli hatalar almistim bende. Ornegin kendi makinamda
baglanti saglandiktan sonra pppd baslatildigi sirada IO... eror
(hatirlayamadim tam hatayi :) gibi bir hata almistim. ve pppd daha sonra
calismiyordu. Acikcasi ne oldugunu incelemeden pppd yi hemen guncellemistim.

smbclient bende calisiyor ama yine de belki bir sorun vardir.
poweroff da ise simdiye kadar hicbir makina ile sorun yasamadim.

Ne kadar cok kullanici o kadar iyi dagitim :)).

Ilginiz icin cok tesekkurler. Yasadiginiz sorunlari diger gelistiricilere de
aktaracagim.

Kolay gelsin

--
Baris Metin

Cum 30 Mar 2001 10:19 tarihinde şunları yazmıştınız: > Zaten fileutils, modutils vs. bunlarin kernelle > beraber yukseltilmesi elzem, ve hepsi yuksltildi > kernelden once. pppd'nin bir hata yapmis olmasida > dogal bu durumda, fakat boyle enteresan bir hata > olusmasi garip. Bilindigi uzere genelde Linux'ta > "Segmentation fault" gibi bir mesaj veya "Panic" le > beraber guzel bir register+yigin dokumu alirsiniz. > Boyle asilip kalmak ne i$tir aklim ermedi bir turlu. > PID bile yok, gorunemiyor bile.. > smbclient'in calismamasi gibi, ustunde durmadigim bir > baska sorunda, makine poweroff durumunda panic verip, > yigin dokumu sonsuza kadar (Sonsuz = Reset tusu) > suruyor. Belki donanima bagli olabilir... > > Saygi ve sevgiler..