[LINUX:26685] Re: webmin

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 10:19:13 EEST

Selam..

webmin kurulurken, kullanici adi ve sifresi
/etc/passwd, /etc/shadow'den aliniyor. Fakat script
bunu almiyor.
Bugun scripti duzeltip gondermeyi planliyorum. Baris
bey uygun gorurse 1.1'de yerine yerlestirir. Ayni
zamanda gene basit bir script yazip bu hatanin
giderilmesini saglamak mumkun. Bu scriptide
beraberinde gonderirim.

Ayrica mgetty'nin neden calismadigi da bir merak
konusu. CD Bozuk olsa, MD5 hatasi almamiz gerekirdi.
Herhalde kimse bunu kullanmadigindan farkina varmadi.

Saygi ve sevgiler..

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html