[LINUX:26561] Re: Text bir dosyadan mail Grubu oluşturma

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 26 Mar 2001 - 13:05:10 EEST

Merhaba,

Sorunuzun ilk kismini atlayarak ikincisini yanitlamak istiyorum:

/etc/skel diye bir dizininiz var. Bu dizinin altina koydugunuz hersey ;
yeni bir kullanici acilirken kullanicinin home dizinine kopyalanir. Yani:

 cd /etc/skel
  mkdir public_html
  touch public_html/index.html

Komutlari isinizi gorecektir.

Saygilarimla,

Devrim GUNDUZ

On Mon, 26 Mar 2001, Mustafa YAZ wrote:

> Merhabalar elimde öğrencilere ait bir database dosyadan text dosya elde
> ettim.
> Dosya yapısı Öğrencinin "adı_soyadı ,bölümü,numarası,doğum_tarihi" şeklinde
> .
> bu dataları alıp kulanarak mail adresini adi_soyadi şeklinde oluşturarak
> doğum_tarihi+numarasi şeklindede password vermek istiyoruz. Ayrıca ismine
> açılan klasör içerisine otomatik olarak public_html dizini'nin açılmasını ve
> dizin içerisine numune bir index.html dosyasının kopyalanmasını nasıl
> [...]

Ogretmen kandil gibidir... Kendisini tuketerek baskalarina isik verir...