[LINUX:26560] Re: telnet problemi

From: linux-teleticaret (linux@teleticaret.com)
Date: Mon 26 Mar 2001 - 12:03:15 EEST

DNS Server ayarlarini localhost olarak degistirdim.
named.local dosyasina DNS isimini girdim.

su anda telnet'e 15 saniye, ftp'ye 20 saniyede connect oluyor.
onceden 240 saniye'de baglanti sagliyordu.
Bu sacmaliklari sadece bu sunucu yapiyor. Diger serverlerde boyle bir sorun
yok.
Baska ne sorun olabilirki ?

DNS ayarlarinda bir sorun yok.

kullanilan ftp server. wu-ftp 2-6-0 (sparc)