[LINUX:26562] *** Mandrake7.1 karsilastigim sorunlar... ***

From: Ozgur OZASLAN (ozaslan@itu.edu.tr)
Date: Mon 26 Mar 2001 - 13:05:23 EEST

Merhabalar,
 Manrake 7.1 kurdum ve hem baslangiç ekraninda hem de root a gelen
mesajlarda su hatalar ile karsilastim. Linux' ta yeniyim. Simdiden
tesekkürler...

can't open "var/run/news/shlock3680" Permission denied

Security Warning : There is modifications for port listening on your machine
mesaji ve portlara iliskin bir sürü bilgi

hash map "Alias0:unsafemap file /etc/aliases.db Symbolic links not allowed

Security Warning : /temp World writable files found
Security Warning : /var/spool/postfix World writable files found gibi
uyarilar