[LINUX:26210] Re: Ynt: Ynt: Re: Ynt: bir dosyayi silemiyorum

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 10:58:10 EET

Merhabalar..
İşletim sistemi Redhat mı??
Şu ana kadar kullandığım tüm redhat larda.. rm alias olaram rm -i yi
çalıştırıyor
ve her silmek istediğinize eminim dediğinizde dosyayı malesef silmiyor..
unalias yakptıkdan sonra ise siliyor..
en son ornegini kuzenimin makinasında Gelecek Linux u yukledikden sonra
oldu
bir core dosyası var.. onu silmek istedim .. yine rm-i 'a alias lı..
silmeli.. unaliasdan sonra sildi
Neyse, Selamlar
ARiF