[LINUX:26213] Re: Ynt: Ynt: Re: Ynt: bir dosyayi silemiyorum

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 11:28:55 EET

        hangi linux'u kullaniyorsunuz? rm komutu rm -i seklinde alias
oldugundan size sileyim mi diye doruyor. Burada cevap olarak ne
veriyorsunuz bilmiyorum ama 'y' 'e' yani yes ile evet'ten yanlis olani
kullaniyor olabilirsiniz. Muhtemelen turkce bir linux'tur. yani bir mantik
bu. Boyle olsa idi rm -rf login dediginizde sorun cikmamasi lazim. Yani
turkceye cevrilmis bir linux olabilir mi? 'e' demek gerekirken 'y' mi
diyorsunuz...

- barI$ -