[LINUX:26208] Re: Ynt: Ynt: Re: Ynt: bir dosyayi silemiyorum

From: Ayse Sanli (ayse@tapu.gov.tr)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 10:27:43 EET

Merhaba,

Tum yanitlar icin tesekkurler. Sildim evet. makinamda rm alias olarak
rm -i olarak tanimli zaten.
Dun bilgim dahilinde yapmadigim tek sey "unalias rm" idi. unalias rm 'dan
sonra immutable yada baska attr. ozelligi olmamasina ragmen hic bir sey
yapamadigim dosya "unalias rm" 'den sonra silindi.
Buna da bir aciklama getiremiyorum.! Baska bir sebebi mi var?

/bin'deki login dosyasi idi. cp ve mv yaptigim sekli de gorunuyor.
-rwxr-xr-x 1 root root 35393 Mar 5 05:33 login
-rwsr-xr-x 1 root root 20164 Mar 5 05:29 login1
-rwxr-xr-x 1 root root 35393 Mar 5 05:33 login_ex
-rwxr-xr-x 1 root root 35393 Mar 13 15:37 loglog

istedigim login'i silip login1 'i login yapmak idi.
Murat Bey uzun ve aciklayici bilgiler icin de tesekkurler
Saygilar
A.Sanli