[LINUX:26069] Gelecek linux 1.0 LILO

From: Linux Burak (buraklinux@yahoo.com)
Date: Fri 09 Mar 2001 - 11:55:33 EET

Ben listede belli tartışmalara konu olan chip
dergisinin verdiği Gelecek linux 'u laptopuma kurdum
fakat ilk açıldığında lilo bir türlü başlamıyor.
Kurulum esnasında yapılan başlangıç disketi ile açıp
pico \etc\lilo.conf komutu ile lilo.conf dosyasına
gereken lab32 satırını ekliyorum.
Fakat etc'nin içine kopyalama yapamazsınız diyor ve bu
dosyayı başka yere kaydediyor bu sorunu bir türlü
halledemedim ben yeni linux kullanıcısıyım(listenizi
gerçi 5 aydır takip ediyorum).
Teşekkürler, İyi çalışmalar.