[LINUX:26068] baglantim neden kopuyor?

From: Erdal KARAYAZI (erdalkarayazi@hotmail.com)
Date: Fri 09 Mar 2001 - 10:19:37 EET

Herkese merhaba,
daha oncede bahsettigim gibi internete baglandigimda veri alisverisi
girisimi yapildigi anda baglantim kopuyor. ISP'de bir sorun yok, IRQ
cakismasi yok, modemim tam olarak taniniyor, kppp'de sorun olabilir diye
kwvdial ve klonlarini denedim ama sorun ayni. Hatta wvdial baglantinin
koptugunu bile anlayamadi??!! baglanti kuruluyor ama netscape'i
calistirdigimde (veya herhangi bir program) yani veri alisverisi basliycagi
sirada baglanti kopuyor. hicbir program calistirmasam bir sorun yok.
Sizce problemi nerde aramaliyim?
Erdal
Not:(Modemim cirrus logic isa 33.600 pnp, sistem mandrake 7.0)