[LINUX:25930] Re: RpM 3

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 01 Mar 2001 - 16:56:29 EET

ayni sey benim de basima geldi. Amacim lilonun son versiyonunu yuklemekti.
suse 70 de yuklerken ayni rpm hatasini aldim. bende gittim rpm-4.0.tar.gz yi
cektim. once rpm 3.x.x i unistall ettim. sonra bu yeni rpmi kuramaya
calistim. configure ettim, ama make ederken sacma sapan bir hata verdi.
simdi ne yapsam acaba diye dusunuyorum.