[LINUX:25928] Re: wolverine

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 01 Mar 2001 - 16:40:41 EET

win2000 demissiniz de, son alti aydan beri hosting companyimizde windows
serverlarnda artik 2000 kullanmaya baslamistik. Gerci onlarla ben
ilgilenmiyorum, windows makinalarin admini diger bir arkadas, Onlar da bu
gunlerde tum win2000 serverlerini NT lere decommision etmeye basladirlar.
Sorunda suymus galiba. Bir DLL de mi yada bir sistem aygitinda IIS
zannedersem, makina belli bir hiti ve isi astigi zaman cok sik kitlenmeye ve
bazen gunde bir serveri 3 kez resetlemek zorunda kaldiklarini soyluodu. Bu
da sistemde cpu kullanimini ekonomik olmayan bir sekilde yapiyormus. neyse
belki yanlis anlamisimdir, cunku pek iplemedim olayi. ama win2000 denen
olayi kaldiriyo abiler bizim sirketten, keske hepsi linux yada bsd falan
olsa.