[Linux] Re: Linux Windows'tan 2.5 kat hizli (win2kmag a yanit)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 18:19:21 EEST

Selamlar..

Bence olaya biraz daha teknik bakarak, nicel degerlendirmeler yerine
nitel degerlendirmeler yapmak daha mantikli olur gibime geliyor.
Herkesin anlamasi icin basitce, "GUI'nin harcadigi sistem kaynaklari"
diyeyim. Bence elle tutulur benchmarklar kadar, neden ve nasil Linux
daha hizli calisir sorusunun aciklamalarina girmek gerekir. Ayni soru,
bazen gordugumuz uyumsuzluk ve performans kaybi sorunlarimizida
cevaplar.

Saygi ve sevgiler..