[Linux] Linux Windows'tan 2.5 kat hizli (win2kmag a yanit)

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 16:59:33 EEST

Asagida at gozlugu takmis Microsoft'culara bir cevap var.
Arkadas hicbir test yapmadan atip tuttu, yok microsoft daha hizli imis. Microsoft'uun kendi uyduruk testlerini bile referans verse ok diyecegim ama adam sadece soylemis. camur at izi kalsin. ispat ihtiyaci duymamis, yada herhangi bir referans vermemis.

iste IBM'den kapi gibi yanit. Daha once listeye birileri duyurdu mu haberim yok. Kodlari yazan sahis IBM'in saygin gelistiricilerinden birisi ve yaziyi dikkatle okursaniz ortam kosullarini esit tutmaya ozen gosterdi. Ayrica IBM'in linux'a 5 milyar$ lik yatirim yapmasini arkadas biraz dusunsun.

Burak Hoca, hazirlamayi plandigimiz cevaba bunu da dahil edebilir misiniz?

> RunTime: High-performance programming techniques on Linux and Windows 2000
>
> IBM Developer Works'te geçen bir makale, Linux'un Windows'tan yakla??k 2.5
> kat daha h?zl? çal??t???n? ispatl?yor. IBM ThinkPad üzerinde ayn? program?
> çal??t?ran iki i?letim sistemi aras?ndaki performans fark? aç?kça görülüyor.
>

> http://www-106.ibm.com/developerworks/linux/library/l-rt1/
>
> Ben oturup okumadIm. Okumaya usendim. Okuyan olursa konuyu ozetlesin bi
> zahmet ;))
>
> Siseci.

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --