[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin (nota ilişkin)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 17:47:46 EEST

Selamlar..

Benim yaz tatilim yok. Dahasi isyerinin satis/zaman cizgisi yazin
sivriliyor. Bir kac Linux projesi filanda yapiyorum. Malum, su
egitim/teknikdestek standartlari ile de ugrasiyorum. Ona bir web vs.
hazirlamaya calisiyorum ama, daha adini bile koyamadigimizdan ilerleme
olmuyor pek gerci.. Arada dergilere, web'lere filan yazi hazirlamak,
TurkeyHighTech'te firsat buldukca MS'ye biraz tas atmak ve bu listeyide
takip etmek durumundayim.

Ama bunlarin ardina saklanip "Aman, bununla da baskasi ugrassin !" deme
hakkini kendimde gormuyorum. Linux'la ilgili herkesinde bilhassa boyle
bir konuda benzeri bir mazeret one surmesi bana cok yanlis geliyor.

Hocam, ben burdayim. Iki elim birden havada, diger elleri bende gormek
istiyorum..

Saygi ve sevgiler..