[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin (nota ilişkin)

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 16:39:01 EEST

Mustafa OZBAKIR wrote:

> eğer linux uzerinde ve windows ortamlarında yapılmış testleri
> karşılaştırmaları arıyorsanız yardımcı olabilirim.ama bir test
> programı yazıp bunu windowsta ve linuxta çalıştırıp sonuçları noter
> destekli istiyorsanız bu beni aşar...

Ciddi kuruluslarin raporlarindan, analiz sonuclarindan vs. derleyip bir
rapor
biciminde yanit olusturacagiz; sonuca iliskin bir basin duyurusu ve
win2k
dergisi icin bir tekzip metni hazirlayacagiz.

Onemli olanin Microsoft'un raporuna karsi hazirlanacak bir karsit rapor
oldugunu dusunuyorum. Agresif olmayan bir uslupla, inceden "konuyu
carpitip
incelemeye calisiyorlar, iste dogrusu" diyecek bir yazidan soz ediyorum.

Dernek imzasi ile yayinlanirsa daha fazla ciddiye alinacagi fikrindeyim.
Kisaca emegini ortaya koyacak, advocacy calismasina katilacak arkadaslar
ariyoruz.

Ozellikle Sancar, Doruk ve Serdar gibi Advocacy mevzuunu cok onemseyen
dostlari da calistirmak istiyorum... :-)

Hadi bakalim, yok mu katilacak? Parmaklar havaya...

sevgiler,
-bd