[Linux] Re: win2000 magazine

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 17:34:06 EEST

Turk insani bireysel is cikarmada mukemmel ancak kollektif is cikarmada da bir o kadar ozurlu. (tabirim icin kusura bakmayin ama bu boyle)

Bence biz birsey yapmiyoruz degil, sadece organize olamiyoruz.

Isletim sistemleri dersinde yuzlerce ogrenci linux kernel'i ile ilgili cok harika odevler yapiyorlar. Ama hicbiri bu listeden haberdar degil. Oyle akademisyenler taniyorum ne calismalar yapiyor ama adam tek basina. Kimseye de birsey gostermek gibi bir dusuncesi de yok. Kendi yapiyor kendi tatmin oluyor.

Su an listede olup da kernel kodunu edit edip kendisi ekleme yapan cok kisi var. Sadece organizasyon yok. Dolaysiyla elle tutulur birsey yok. O yaziyi yazan sahis microsoft'un kernel'ini ruyasinda bile edit edemez. (eger microsft'un kernel denebilecek birseyi varsa tabi :) )

On Wed, Jun 27, 2001 at 05:18:26PM +0300, Burak DAYIOGLU wrote:

> Ali Bey,
> Sizin linux uzerinde yazilim gelistirme konusundaki
> calismalarinizi listeden takip ediyorum. Ancak alinti
> yaptiginiz metindeki fikre katiliyor olmanizi da kusura
> bakmayin, anlayamiyorum. Yapilanlarin buyuklugu,
> community'nin buyuklugu ile dogru orantili...
>
> Yapabilecek durumda olanlarin toplam sayisi kactir?
> Kacinin vakit ayirmasi mumkun olabilmektedir? Bir tahmin
> yapin ve cikan yazilim miktarinin hic de az olmadigini
> gorun.
>
> Simdi problem community'i nasil buyutecegimiz... Kafa
> [...]

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --