[Linux] Re: win2000 magazine

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 17:18:26 EEST

ali vardar wrote:
> Selamlar
> Bu magazindeki hiçbirşeye bir şey demem bana gore
> hatalı ve eksik ama su aasagiya kopayladigim
> satirlarda yerden goge kadar hali bunu yazan kisi
> tembel isteksizi turk insanini hazirci turk linux
> kullannalarini acik acik anlatmis programci olup linux
> kullannalar birsey yapmadigi surece hak verecegim.

Ali Bey,
Sizin linux uzerinde yazilim gelistirme konusundaki
calismalarinizi listeden takip ediyorum. Ancak alinti
yaptiginiz metindeki fikre katiliyor olmanizi da kusura
bakmayin, anlayamiyorum. Yapilanlarin buyuklugu,
community'nin buyuklugu ile dogru orantili...

Yapabilecek durumda olanlarin toplam sayisi kactir?
Kacinin vakit ayirmasi mumkun olabilmektedir? Bir tahmin
yapin ve cikan yazilim miktarinin hic de az olmadigini
gorun.

Simdi problem community'i nasil buyutecegimiz... Kafa
sayisini arttirmadan daha fazlasini beklemek hayal degil
mi?

sevgiler, selamlar,
-bd