[Linux] Fwd: Undeliverable: bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunmaz

From: bbolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 12:01:36 EEST

>From: System Administrator <postmaster@netsoft.com.tr>
>To: bbolat@yildiz.edu.tr
>Subject: Undeliverable: bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunmaz
>Date: Wed, 27 Jun 2001 15:03:11 +0300
>
>Your message

hadi bakalim, arkadasin mail hesabina mal olduk galiba. ne diyelim, belki=20
de akillaanir, belki deee akillaanir...saka bir yana, LKD'den gelecek her=20
turlu basin bildirisi ve duyuruyu aynen mikrohaber'de yayinlayacagim. arti=
=20
bos zamani olan linux dostlarindan linux haberleri ve basit teknik=20
makale-howto yazabilecek arkadaslari community'mize davet ediyorum. ozelden=
=20
yazarsaniz kimsenin basi agrimamis olur.
B=B2
bbolat@yildiz.edu.tr