[Linux] Linux Konusunda Batil Inanclar

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 15:04:46 EEST

Sn, Murat Yildirimoglu.

Bir Linux kullanicisi olarak, sizi esefle kiniyorum. Acikcasi hayal
kirikligina ugradim. Bu derece kotu bir FUD ben omru hayatimda gormedim.
Insan ozenir biraz. Kolay degil, GNU/Linux la ilgili iddalarda
bulunacaksiniz. Hic olmassa inandirici gorunmeli.

Sizin gibi yillarin deneyimine sahip, balyoz gibi kitaplar yazma sabrini
gosterebilmis artik demirbas sayilabilecek bir IT uzmaninin bu kadar kisir,
belirsiz, hicbir net tesbiti olmayan bir elestiri ciziktirmesi (ki buna
yazmak bile denmez) Beni acikcasi cok uzdu.

Kendi dusunceme gore, Derginin editoru sifatiyla bu is icin en az 3 sayfa
ayirmaniz. Bir iki gercek ornek koymaniz, mumkun ise bir iki benchmark linki
vermeniz gerekirdi.

Ki bizlerde oturup aksini catir catir ispat edicek argumanlari ortaya koyacak
enerjiyi icimizde hissedelim. Acikcasi, yaziniz bizi guldurmekten oteye
goturemedi.

Bunca senelik GNU/Linux cu olaraktan, suruyle ipe sapa gelmez Anti GNU/Linux
yazisina gorusune sayfalarca karsi tez yazmis biri olaraktan, bu tip
dayanaksiz GNU/Linux karsiti yazilar konusunda uzmanlastim.

Netice itibari ile. Olmamis sayin Murat Yildirimoglu. "Linux Konusunda Batil
Inanclar" basligi altinda yazmis oldugunuz yazi, Microsoft Anti GNU/Linux
standardinin cok cok altinda.

Son olarak belirtmeliyimki, eger GNU/Linux konusunda iyi yada kotu birseyler
soylemek istiyorsaniz, lutfen ev odevinizi iyi calisiniz.

Saygilarimla

Sancar "Delifisek" Saran

Broderhood of Linux
Share The Knowladge, Protect The Freedom.