[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 15:15:19 EEST

Serdar KOYLU wrote:
> Selamlar..
> Sayin Burak hocamiza katilmakla birlikte, firewall, apache allow
> acl'leri vs. ile hic ugrasmadan dogrudan uygulama ile yapmanizi tavsiye
> ederim. Eger guvenlik istiyorsaniz, spoofing ve hijacked terminal
> konulari, bilhassa yerel ag icinden cok basitce yapilabilir. Ilerde
> esneklik saglamak icinde en mantikli yol uygulama kullanmak..

slm,
Daha master'i veremeden Hoca ettin bizi... :)

Uygulama ile yapinca spoofing ve session hijacking bertaraf mi edilmis
oluyor? :)

Bana farketmeyecek gibi gorunuyor...

sevgiler,
-bd

ps: tekzip hazirlanmasi ve microsoft'un daha onceki linux raporuna resmi
yanit uretilmesi ile ilgili olarak calisacak dostlar ariyorum. Katki
verecek yeter sayida adam bulabilirsek bir calisma grubu olusturup iki
guzel belge olusturabiliriz... Yok mu yaz tatilinde bos vakti olan? :)