[Linux] Re: GNU/Linux Dergisi icin girisim!!

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Sun 24 Jun 2001 - 03:28:25 EEST

Selam,

Dergi zaten ciktigi donem icersinde basariliydi, hem icerik olarak -
özellikle Umut'un (Gökbayrak) RedHat güvenligi ve Oracle Kurulumu ile ilgili
yazilari, bunlar mutlaka web üzerinde yayinlanmalilar - hem de gördügü ilgi
bakimindan. Ayrica bir elektronik ortamda denemeye ihtiyac duyulacagini
zannetmem.

> Eger maliyeti dusuk bir deneme istiyorsak, o ayin sayisinin ana konu
> basliklarini web'e koyup, "kalani dergide" diyebiliriz. Elbette ki
> amac para kazanmak degil ( simdilik) ancak daha sonra para kazanma amaci
> da olmali, kazanilan para da hak eden yazar vs. ye verilmeli, LKD
tarafindan
> konuyla ilgili islerde kullanilmali.

LKD'nin önceki GNU/Linux ile bir iliskisi yoktu bildigim kadariyla? Kisisel
düsüncem de olmamasi gerektigi yönünde .

> Umarim bu sefer basarili bir calisma olur. Ben yardimci olabilir

Basarili olma konusunda bir sorun yok, önceki derginin cikarilamamasinin
baslica nedeni arka arkaya gelen krizlerdi.

--
Serdar