[Linux] Re: GNU/Linux Dergisi icin girisim!!

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 19:47:23 EEST

Friday, June 22, 2001, 1:42:50 PM, you wrote:

MO> Cok sevindirici haberler. Mutlaka kagit uzerine basilmasi daha buyuk
MO> kitlelerin ilgisini cekmek acisindan cok onemlidir.

MO> Ancak bu tur bir dergiyi ilk olarak elektronik ortamda (web sunucusu)
MO> hazirlayip, elektronik mesaj yollayarak insanlarin ilgi ve dergi yayinina
MO> katilimini bir olcebilirsek, sanirim bir sonraki adim olan yazili hale
MO> gecerken yere daha saglam basacagimiza inaniyorum.

MO> Mehmet Ozturk

 Acikcasi elektronik ortamda reklamini yapmak guzel bir fikir, hele bu
listenin uyelerinin bu konuda cok basarili olabilecegini dusunursek :)
Ancak ben bu derginin elektronik ortamda denendiginde yeterli ilgiyi
goremeyecegine inaniyorum. Ya da gorucek fakat dergi sahipleri (belki
burda biz mi demeliyim, ama ben dahil degilim bu gruba, simdilik)
hangi kitlelere ulasabildiklerini ogrenemeyecek, boylelikle belki de
hevesleri kirilacak. Bilgisayar ortaminin en buyuk guclerinden biri,
copy-paste...... Ne kadar sayac koyarsaniz koyun mail lerde dolasan
bir dergiye talebi olcemeyiz. (eger amac olcmekse)

 Eger maliyeti dusuk bir deneme istiyorsak, o ayin sayisinin ana konu
basliklarini web'e koyup, "kalani dergide" diyebiliriz. Elbette ki
amac para kazanmak degil ( simdilik) ancak daha sonra para kazanma amaci
da olmali, kazanilan para da hak eden yazar vs. ye verilmeli, LKD tarafindan
konuyla ilgili islerde kullanilmali.

 Umarim bu sefer basarili bir calisma olur. Ben yardimci olabilir
miyim bilmiyorum ama elimden geleni yaparim, en azindan reklama ve
satisa soz :)

 Onur