[Linux] Re: floatin point vs gercel sayi

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 01:59:02 EEST

Selamlar..

--- Nilgün Belma Bugüner <nilgun@fide.org> wrote:

> Perşembe 21 Haziran 2001 17:51 tarihinde, Serdar KOYLU şunları
> yazmıştı:

> konjukturde
> Zaten
> ihtimalle
> kalsin"
> insanlara
> yok

> OK

> ms türkçesine devam, madem genel kanı bu...
> :-(
> Zaten Translation Proje robotuna spam filtresi koymuşlar, makinamdan
> çevirilerimi de yollayamıyorum. Zamanın boldu... Artık parası bol
> [...]

Muhakkak ki sizin ingilizceniz benimkinden iyidir. Bazen boyle seylerde
"ben yaptim" diyebilmek de iyidir. Bence siz sagduyunuzla boyle
olmasini uygun goruyorsaniz, oyle yapin. Ben o anda eski fikrimi siler,
"Ben soyle demistimde, iste filan" demem, size sonuna kadar destek
olurum. Cunku bu projeye mesai koyan sizsiniz. Unutmayalimki aslolan
niteliktir, nicelik degil. Bence sizin niteliginiz, benim niceligimden
daha iyidir. Arkanizdayim, her ne kadar ihtiyaciniz yoksa da.

Saygi ve sevgiler..