[Linux] Duzeltme: Re: Re: floatin point vs gercel sayi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 00:58:58 EEST

Selam,

Bir önceki mailimdeki bir hatayı düzeltmek istiyorum.

Bu cümle ters ifade edilmiştir.
«Mantık, alışkanlıklara galebe çalıyorsa benim sizin için yapabileceğim
birşey yok.»

Doğrusu böyle olacaktır, en iyisi Türkçe yazmak:
«Mantık, alışkanlıklara yenik düşüyorsa benim sizin için yapabileceğim
birşey yok.»

Nilgün