[Linux] Re: floatin point vs gercel sayi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 19:25:33 EEST

Perşembe 21 Haziran 2001 17:51 tarihinde, Serdar KOYLU şunları yazmıştı:
> Selamlar..
>
> Bazi seyler sozluk karsiliklari olarak dilimize gecti ve oyle kaldi
> maalesef. Isin kotu tarafi su an egitim kurumlari ve genel konjukturde
> o isimler kabul gormus. Bence bunu zorlamanin pek bir anlami yok. Zaten
> floating point'i bir sekilde kullanacak olan insanlar, buyuk ihtimalle
> bunun ingiliz'cesini bile sip diye anlayacaktir. Bu "Gavurcasi kalsin"
> anlaminda degil elbet. Bence hazir yerlesmis ismi degistirip insanlara
> "bu neyki, haa sudur.. MS'nin Turkcesi gibi olmus" dedirtmeye gerek yok
> sanirim.

> [...]

OK
ms türkçesine devam, madem genel kanı bu...
:-(
Zaten Translation Proje robotuna spam filtresi koymuşlar, makinamdan
çevirilerimi de yollayamıyorum. Zamanın boldu... Artık parası bol olan yapar...
Kendi kullanıcılarını yiyen bir sisteme böyle proje yakışır.
Mantık, alışkanlıklara galebe çalıyorsa benim sizin için yapabileceğim
birşey yok.

Nilgün