[Linux] Re: floatin point vs gercel sayi

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 17:51:36 EEST

Selamlar..

Bazi seyler sozluk karsiliklari olarak dilimize gecti ve oyle kaldi
maalesef. Isin kotu tarafi su an egitim kurumlari ve genel konjukturde
o isimler kabul gormus. Bence bunu zorlamanin pek bir anlami yok. Zaten
floating point'i bir sekilde kullanacak olan insanlar, buyuk ihtimalle
bunun ingiliz'cesini bile sip diye anlayacaktir. Bu "Gavurcasi kalsin"
anlaminda degil elbet. Bence hazir yerlesmis ismi degistirip insanlara
"bu neyki, haa sudur.. MS'nin Turkcesi gibi olmus" dedirtmeye gerek yok
sanirim.

Saygi ve sevgiler..