[Linux] Re: Linux ve MS

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 19:15:10 EEST

Selamlar..

--- PCc0d3r <pcc0d3r@yahoo.com> wrote:

> ben anlayamiyorum su dandik windows'da bir iki sey yapip uzman olup
> microsoft'da ise aliniyorlar tum gazeteler yaziyor.
> Ama biz linux'da onlarin bildigi bilginin kat kat daha fazlasina
> sahibiz
> birakin gazeteyi linux deyince herkesin agzi acik biz tren misali
> bakiyorlar
>
> bilmiyorum yanlis dusunuyorum ama oyle degil mi
> Gorkem Cetin ve Berk Demir Bey'lere sesleniyorum, sizde inadina verin
> odul bu
> isden anlayanlara =)

Zaten MS'nin bu kadar paspal olmasinin baska bir izahi olabilirmi ?
Gecenlerde eski GPL'cilerden biri MS'de ise baslamis. Sanirim,
ugrasmayin bu VMS ucubesiyle diye buyuk bir efor gostermiski, BSD'ye
benzeyen bir W2K yaptilar da biraz prestij kazandilar. Ama yeni BSD ve
POSIX'ler onuda yirtacak gibi :))

Saygi ve sevgiler..