[Linux] Re: windows da calisan bedava X-client programi

From: Serdar Gurcan (serdar@chem.metu.edu.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 13:06:38 EEST

selam Murat

xwinpro ile ilgili tecrubelerimi liste halinde yazacagim

1. redhat kurarken mutlaka basta x server olarak kurmak gerekiyor. (sonradan da
mutlaka eklenir, ama ben bilmiyorum.) slackwarede boyle bir sey istemiyor.
freebsd hic kullanmadim ama bir cok UNIX makineye baglaniyor

2. sistem windowsa kurulduktan sonra Xsetting adli dosyayi calistirip,
virtual root altindaki "fit to screen size" checkle
"startup" fulscreen
"XDMCP" checkle. "XDMCP Setting" tusuna bas
cikan menude "XDMCP mode" query
"connect host" baglanacagin IP.
bu kadar

Saygilar!

NOT:bu arada bu programin ODTU IP'leri ile calisan lisans dosyasi var.
ama sadece 30 gun kullanabilecegim