[Linux] Re: Network varmis gibi kandirmak

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 14:21:38 EEST

Merhabalar

Bende bir RH 6.2 var, acilista ethernet kartina ayar ceken scriptim var,
scriptin tam path

/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

seklinde, dosyanin icerigide

DEVICE=eth0
BOOTPROTO=none
ONBOOT=yes
IPADDR=
NETMASK=
BROADCAST=
NETWORK=

yukarida ki bolumleri sen kendi networkune gore doldurursan calisir herhalde
:-)

Saygilar