[Linux] Re: Teknik servis standardi...

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 12:42:01 EEST

Hello Egemen,

Tuesday, June 19, 2001, 9:38:37 PM, you wrote:

EE> standartlar bu isler uzeirnde uzman enstituler tarafindan konuldugunda
EE> anlamlidir.
enstitulere hayat verenler uzman kullanicilardir
EE> dolayisi ile birileri biraraya gelip standart koyarlarsa bunu hicbir
EE> baglayiciligi olmaz. ve profesyonel hayatta bir sonuc ta alinmaz.
EE> bilisim dernegi, tubitak, TSE vb standart olusturma kurumlari ile birlikte
EE> yapilacak calismalar bir anlam ifade edebilir
EE> yada ureticinin kimi sertifikasyonlari olabilir.
noter ve tse destekli(ulkemiz için bahsediyorum) bir standart
olusturalabilir.
EE> Cisco,Microsoft,RedHat sertifikalari gibi.
EE> sertifikayi duzenleyen kurumun sektordeki durumu ile bu serifika bir anlam
EE> tasiyabilir ama bir standart olarak kabul edilemez.
standart kabul edilebilir.teknolojiyi bu firmalar yonlendirip
olusturuyorlar.

EE> gerisi sari cizmeli mehmetaga standardindan oteye gidemeyecegi icin bosuna
EE> kurek cekilmis bosuna havanda su dovulmus olur.
 yapilanlar bosuna degil bence.ama fikrinize saygi duyuyorum.fakat
 tanidigim bir cok uzman kisi tarafindan olusturulacak bir sistem is
 hayati ve bilgi konusunda oyle imkanlar saglarki bu tecrubelerle
 sabittir.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr