[Linux] Re: Teknik servis standardi...

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 21:38:37 EEST

standartlar bu isler uzeirnde uzman enstituler tarafindan konuldugunda
anlamlidir.

dolayisi ile birileri biraraya gelip standart koyarlarsa bunu hicbir
baglayiciligi olmaz. ve profesyonel hayatta bir sonuc ta alinmaz.
bilisim dernegi, tubitak, TSE vb standart olusturma kurumlari ile birlikte
yapilacak calismalar bir anlam ifade edebilir
yada ureticinin kimi sertifikasyonlari olabilir.

Cisco,Microsoft,RedHat sertifikalari gibi.
 sertifikayi duzenleyen kurumun sektordeki durumu ile bu serifika bir anlam
tasiyabilir ama bir standart olarak kabul edilemez.

gerisi sari cizmeli mehmetaga standardindan oteye gidemeyecegi icin bosuna
kurek cekilmis bosuna havanda su dovulmus olur.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.