[Linux] Re: Teknik servis standardi...

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 10:39:28 EEST

SK> Bu listeye bu konuda yuklenmek biraz yanlis gibi hakikaten. Eger baska
SK> bir list acilabilirse iyi. En azindan yahoo'da bir liste acabilirim

linux.org.tr'da liste acilabiliyor mu? zor mu? Bu konuda (teknik servis)
bir liste acsakta orada sohbet etsek.

Teknik servisi icin standartlari belirleyebilirsek gercekten cok sey cikar.

SK> Cevaplari bekliyorum...

Umarim böyle bir calisma yapabiliriz. Gercekten cok gerekli. Hatta bunun
sonucunda bu standarda uyabilmek icin bilinmesi gereken konular ve bunlar
icin bir egitim programi bile hazirlanabilir. Bu da olunca linuxla hic
ilgisi bile olmayan firmalar bu ise soyunabilirler.

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr